Spørgsmål og svar
Her har vi samlet de spørgsmål, vi oftest får – og selvfølgelig svarene. Finder du ikke det, du søger, kan du altid kontakte os direkte.
Start med at vælge leveringsdag og klokkeslæt, og vælg derefter de madvarer, du ønsker - tryk køb ved hvert ønske. Når du er færdig, trykker du på indkøbskurven oppe til højre, og herefter ”Gå til kurv”. Læs og acceptere handelsbetingelserne, og tryk på ”Gå til betaling”. Når du har tastet dine kortoplysninger ind, og betalt, er ordren gennemført. Du kan med fordel tjekke, at alt er som det skal være på den fremsendte ordrebekræftelse, du modtager på e-mail.
Vi skal modtage din bestilling senest 3 hverdage før afhentning.
Bestil inden kl. 19 dagen før, så er det klar til afhentning næste dag. Vi smører altid maden frisk om morgenen.
Ja, vores mad bliver altid smurt om morgenen, så du kan trygt bestille dagen før og angive et ønsket afhentningstidspunkt.
Vores frokostordning er populær i Næstved. For større ordrer skal vi derfor helst modtage din bestilling 3 hverdage før afhentning. Du er også altid velkommen til at kontakte os, hvis du har særlige ønsker!
Vi tager imod alle kreditkort, men desværre ikke MobilePay – endnu.
Hvis det er fredagssmørrebrød, kan du nøjes med at bestille ét, så længe du bestiller senest kl. 19 aftenen før. Alle andre dage er der et minimum på 8 stk.
Nej, der kan være forskel. Webshoppen har tit særlige kampagner.
Så kommer du tilbage med varerne – vi finder vi en løsning.
Vi bestræber os på at besvare alle kundehenvendelser inden for 1-3 arbejdsdage. Haster din henvendelse, kan du enten komme forbi butikken eller ringe til os i butikkens åbningstid på tlf. +45 55443005.